Status
0Provenienta
0Producator
0Utilizare recomandata
0Mod de ambalare
0Mod de ambalare la bax
0Compozitie
0Mod de preparare
0Gramaj
0Tip cafea
0Compatibilitate
0Tip produs
0Material
0Tip
0Numar Capsule
0Culoare
0Capacitate
0Numar bucati
0Numar/set
0Volum
0Cafea utilizata
0Putere
0Diametru
0Numar Monodoze
0Tip espressor
0Garantie
0Aroma
0Nr.containere
0Nr.mixere
0Sortiment
0Capacitate boiler
0Cappuccinator
0Consum recomandat
0Cu rasnita
0Display
0Pret
0Lavazza
Filtre
17,92 RON
In stoc
82,22 RON
In stoc furnizor
26,16 RON
In stoc furnizor
120,040 RON
In stoc furnizor
47,12 RON
In stoc
25,84 RON
In stoc furnizor
28,42 RON
Stoc furnizor extern
159,97 RON
In stoc furnizor
30,74 RON
In stoc furnizor
29,10 RON
In stoc furnizor
104,32 RON
In stoc furnizor
30.64
-7 RON
23,60 RON
In stoc furnizor
102,020 RON
In stoc furnizor
52,98 RON
In stoc furnizor
48,53 RON
In stoc furnizor
134,24 RON
In stoc
79,79 RON
In stoc furnizor
120,73 RON
In stoc furnizor
68,020 RON
In stoc
1121,63 RON
In stoc
7,63 RON
In stoc
59,33 RON
In stoc
13,39 RON
In stoc furnizor
89,24 RON
In stoc furnizor

Povestea cafelei Lavazza a inceput in anul 1895, cand Luigi Lavazza a deschis prima prajitorie artizanala in centrul istoric Torino. Compania Lavazza a creat o reteta de succes care a revolutionat cultura cafelei din Italia si din intreaga lume: pasiunea pentru calitate si inovatia constanta, care au devenit trasaturile distinctive ale companiei. Cafeaua Lavazza pe care o servim astazi este rezultatul studierii artei de a amesteca boabele cu diferite origini si caracteristici. Dorinta de a oferi cea mai buna cafea este dovedita prin marea grija acordata fiecarui aspect al lantului de aprovizionare si gratie eforturilor constante in domeniul cercetarii si durabilitatii.
De la intuitia care a marcat succesul timpuriu pana la dezvoltarea solutiilor inovatoare pentru ambalaje, Lavazza a revolutionat cultura cafelei si a modernizat traditiile pentru a anticipa nevoile consumatorilor. Grupul Lavazza are in prezent peste 4.000 de colaboratori in intreaga lume, 9 fabrici de productie in 6 tari si exporta in peste 140 de tari. Principala prioritate este crearea unor experiente unice care depasesc cu mult placerea unui espresso excelent, pastrand in acelasi timp standardele etice si responsabilitatea pentru mediu.